דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: הפכי ל'מומחית לעור הפנים שלך' ושפרי את שגרת טיפוח העור שלך

הפכי ל'מומחית לעור הפנים שלך' ושפרי את שגרת טיפוח העור שלך

הפכי ל'מומחית לעור הפנים שלך' ושפרי את שגרת טיפוח העור שלך

אם התקציב שלכן מצומצם ואינכן יכולות להרשות לעצמכן טיפולי פנים מקצועיים מדי שבוע, אל תדאגו. אתן יכולות להיות המומחיות לעור הפנים שלכן. אתן יכולות להשיג את המטרה שלכן, ולהעניק לעצמכן עור פנים בריא וזוהר באמצעות שימוש במספר טיפים וטריקים פשוטים. למדי כיצד להשתמש במוצרי הטיפוח הקיימים שלך, כמו גם במוצרי הטיפוח החדשים, כדי לתת לעצמך טיפול פנים מרענן בבית מבלי שתצטרכי לנטוש את אזור הנוחות שלך, ולשלם כסף רב. 

ניקוי עור הפנים

ניקוי כפול
אולי כבר נתקלת במונח 'ניקוי כפול' ואנו עומדות להציגו שוב!

ניקוי כפול הוא חובה! מטפלי פנים ממליצים בדרך כלל להשתמש בתכשיר ניקוי על בסיס שמן כשלב הראשוני להסרת איפור ולכלוך משטח העור, ולאחר מכן ניקוי שני בפורמט ניקוי מסורתי כגון ג'ל, קרם או קצף. שיטת ניקוי דו-שלבית זו מסייעת לנקות את העור ביסודיות מזיהומים, רעלים ושמנים עמוקים. על ידי הכללת שלב נוסף זה בשגרת הטיפוח שלך, העור שלך ירגיש ויראה נקי ורענן.

לא בטוחים אם להשתמש בניקוי ג'ל, שמן או קצף?

מטפלי פנים ממליצים לעתים קרובות על תכשירי ניקוי מבוססי ג'ל לסוגי עור שמנוני מכיוון שהם מסירים ביעילות שמנים וזיהומים. לבעלי עור יבש יותר, חומרי ניקוי קרמיים מועדפים בדרך כלל מכיוון שהם מכילים מרכיבי לחות כמו חמאה ושמנים. עם זאת, בעלי עור רגיש צריכים לבחור במוצרים ללא צבעים או ריחות מלאכותיים, שעלולים להחמיר את הגירוי בעור.

איך להפיק את המקסימום מהניקוי שלך?

  • השתמשו במים פושרים והימנעו ממים חמים מכיוון שהם עלולים להעלים את השמנים הטבעיים מהעור. 
  • יבשו את הפנים במגבת נקייה והימנעו משפשוף. 
  • וודאי שאת מסיימת את שגרת הניקוי שלך עם סרומים וחומרי לחות.

לרכישת מוצרי הניקוי שלנו לחצ.י כאן

 

אקספוליאציה (פילינג)

החלפי בין פילינג פיזי וכימי

אנשים מסוימים עשויים לחשוב שפילינג פיזי הוא הדרך היחידה לנקות את העור. למעשה, אם תשיגו את האיזון המושלם בין הפיזי לכימי, זה יהיה אפילו טוב יותר עבור העור שלכן מכיוון שתוכלו לחדש את פני העור ולקדם התחדשות תאי עור חדשים מבלי לפגוע בעור כלל.

מרכיבים כמו חומצה סליצילית, חומצה לקטית וחומצה גליקולית יכולים לשמש כחלופות כימיות לקרצוף פיזי. למה לא לנסות את מוצרי החומצה הסליצילית שלנו אם יש לך עור שמן או פגמים בעור? 

פילינג במידה הנכונה

חשוב לציין שגם אם יש לך עור שמן, עודף פילינג עלול להוביל לגירוי ולרגישות. תמיד עדיף להתחיל בתדירות נמוכה יותר ולהגדיל בהדרגה לפי הצורך, בהתאם לתגובת עורך. באופן דומה, אם יש לך עור רגיש, אולי עדיף להימנע מקרצוף פיזי לחלוטין ולבחור בקילוף כימי עדין בלבד. כמו תמיד, הקשיבי לעור שלך והתאימי את השגרה שלך בהתאם. 

לרכישת תכשירי הפילינג והסקראב לחצ.י כאן

מסכת פנים

נקו את העור היטב לפני מריחת המסכה

ניקוי העור שלך לפני מריחת מסכת הפנים הוא חיוני כדי להבטיח שהמסכה שבחרת תוכל לעבוד ביעילות. על ידי הסרת כל הלכלוך, האיפור והשמן מהעור שלך, את מאפשרת למרכיבים הפעילים במסכת הפנים לחדור עמוק יותר לתוך הנקבוביות שלך, ולספק יתרונות מקסימליים. בנוסף, ניקוי לפני מריחת המסכה עוזר להבטיח שהעור שלך נקי מכל פסולת שעלולה למנוע מהמסכה להיצמד לעורך כראוי.

ריבוי מסכות הוא המפתח

ריבוי מסכות הוא דרך מצוינת להתאים אישית את שגרת הטיפוח שלך וכדי לטפל בבעיות עור ספציפיות. לדוגמה, אם יש לך עור שמנוני ונוטה לאקנה במצח ובסנטר, אך עור יבש ורגיש על הלחיים, תוכלי למרוח מסכת חֵמָר מטהרת על המצח והסנטר, ומסכת לחות על הלחיים. זה מאפשר לך לטפל בבעיות מרובות בבת אחת מבלי לייבש יתר על המידה או להגביר לחות יתר על המידה באזורים מסוימים של הפנים שלך.

הוסיפי ניקוז לימפתי לשגרה שלך

על ידי טפיחה ולחיצה על העור, את עוזרת להגביר את זרימת הדם ולעורר את הזרימה במערכת הלימפה, מה שיכול לעזור בהפחתת נפיחות ובהענקת גוון זוהר יותר לעור הפנים. טכניקה זו משמשת לעתים קרובות מטפלי פנים במהלך עיסויי פנים וניתן לשלב אותה בקלות בשגרת הטיפוח היומית שלך בבית.

לרכישת תכשירי הטיפול והמסכות שלנו לחצ.י כאן

סרום (נַסיוֹב)

בחרי סרומים עוצמתיים וממוקדים

סרומים הם תוספת נהדרת לשגרת הטיפוח שלך, מכיוון שהם יכולים לספק יתרונות ממוקדים לבעיות עור ספציפיות. עם זאת, חשוב להשתמש בהם בשילוב עם קרמי הלחות והקרמים האחרים שלך, מכיוון שהם פועלים יחד כדי לשמור על עור פנים בריא. כשאתן בוחרות סרום, קחו בחשבון את סוג העור ומה בעיקר מפריע לכן בעור, וחפשו סירומים שיעניקו מענה הולם לחששות אלה. לדוגמה, חומצה היאלורונית שתשפר לחות, או רטינול לאנטי אייג'ינג. כדי להפיק את המרב מהסרום שלך, מרחי אותו לאחר הניקוי והחיטוב ולפני הלחות.

נסו : Super Facilaist Retinol Anti-Ageing Serum 

בחרו סרום חומצה היאלורונית (במיוחד אם אתם בני 30+)

חומצה היאלורונית ידועה בתכונות הלחות המעולות שלה, והיא משמשת לעתים קרובות במוצרי טיפוח כדי לעזור בהענקת לחות לעור. זה יכול גם לעזור לשפר את המראה של קמטוטים, מה שהופך אותו למרכיב פופולרי מאוד בטיפוח העור נגד הזדקנות.

נסו את  Super Facilaist Hyaluronic Acid Serum  או כנסו לכל הסרומים שלנו כאן
 

שמן פנים

הוסיפי שמן פנים לשגרה שלך כדי להפעיל את כול חושיך 

שימוש בשמני פנים יכול לספק לחות והזנה נוספת לעור, ושילוב של תערובת ארומותרפית יכולה להוסיף אלמנט נוסף של הרפיה לשגרת הפנים שלך בבית. עסו את עור הפנים בעדינות עם קצות האצבעות, בתנועות כלפי מעלה מהצוואר לפנים. לאחר המריחה, שכבו פְּרַקְדָּן כעשר דקות, הירגעו,  האזינו למוזיקה מרגיעה ואפשרו לשמן לשקוע בעור ולהפעיל את קיסמו.
 
נסו את שמן הפלאים  Super Facialist Rosehip Miracle Makeover Facial Oil
 

לחות

בחרי קרם לחות המותאם לצרכי העור הספציפיים שלך

יש כל כך הרבה מרכיבים בקרמי לחות, ולעיתים קשה לדעת מאיפה להתחיל! חשוב להשתמש במרכיב המתאים ביותר לסוג העור שלך. מרכיב שימנע את בעיות העור שלך. 

כדי למנוע בלבול, החלטנו לקטלג את כל הקולקציות של Super Facialist על פי המרכיבים העיקריים והתועלת שהם מציעים. למשל חומצה סליצילית - אנטי פגמים, רטינול - אנטי אייג'ינג וכן הלאה...

אל תזניחי את הצוואר והמחשוף שלך!

כשאת מעניקה לחות לפנים שלך, פשוט מרחי קצת יותר על הצוואר והמחשוף. אזורים אלו מוזנחים לעיתים קרובות, ומנגד הם המהירים ביותר בהפגנת סימני הזדקנות.

הימנעי מגרירת העור בעת המריחה
היו עדינות והשתמשו בתנועות קלילות כלפי מעלה בעת מריחת מוצרי טיפוח מכיוון שהם יכולים לסייע במניעת הזדקנות מוקדמת על ידי זירוז זרימת הדם וייצור הקולגן בעור. חשוב לזכור שהעור סביב הפנים והצוואר עדין ויש להתייחס אליו בזהירות. שפשוף יתר – יזיק. גרירת העור בעת ייבושו – תזיק. 

 לרכישת מוצרי הלחות שלנו לחצו כאן 

Read more

7 דרכים להשיג עור בריא יותר בן לילה
skin care routin

7 דרכים להשיג עור בריא יותר בן לילה

רוצה עור פנים במראה בריא יותר? ב-Super Facialist, אנחנו מכירים את הטיפים והטריקים הטובים ביותר כדי לעזור להשיג את זה... ניקוי כפול אם עדיין לא שמעתם על ניקוי כפול, מדובר בשיטת טיפוח הכוללת שימוש ...

לקרוא עוד
איך להתמודד עם עור שמן: 5 טיפים לעור נקי ובריא יותר

איך להתמודד עם עור שמן: 5 טיפים לעור נקי ובריא יותר

אם את מתקשה להבין אם העור שלך שומני או לא, הנה כמה סימנים המוכיחים זאת: לעור שלך עשוי להיות מראה מבריק, נקבוביות מוגדלות ופתוחות ומרקם מעט גס. אם את מתמודדת עם עור פנים שומני מידי, ישנם גורמים שוני...

לקרוא עוד