דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: איך להתמודד עם עור שמן: 5 טיפים לעור נקי ובריא יותר

איך להתמודד עם עור שמן: 5 טיפים לעור נקי ובריא יותר

איך להתמודד עם עור שמן: 5 טיפים לעור נקי ובריא יותר

אם את מתקשה להבין אם העור שלך שומני או לא, הנה כמה סימנים המוכיחים זאת: לעור שלך עשוי להיות מראה מבריק, נקבוביות מוגדלות ופתוחות ומרקם מעט גס.

אם את מתמודדת עם עור פנים שומני מידי, ישנם גורמים שונים שיש לקחת בחשבון. יתכן והעור השומני נובע מהמוצרים שבהם את משתמשת, אולי זה בגלל מצב פיזיולוגי או ריגשי, או בשל סיבות אחרות. בפוסט זה נשתף אתכן בכמה טיפים שיעזרו לכן לשלוט בעור השמנוני שלכן.

ניקוי ה- T-Zone

אחד האזורים השמנוניים ביותר בפנים הוא אזור ה-T, הכולל את המצח, האף והסנטר. חשוב לשים לב היטב לאזור ה-T בעת הניקוי כדי להפחית את ייצור השומן העודף ולאזן מחדש את העור. 

תכשירי ה-Super Facialist הסופר שלנו כוללים מבחר תכשירי ניקוי לסוגי עור שונים. התכשיר , הפופולארי והנמכר ביותר שלנו לניקוי מתבסס על חומצה סליצילית. התכשיר משלב חומצה סליצילית, ניאצינמיד וסמבוק לניקוי עמוק של נקבוביות חסומות ולעידוד עור בריא יותר עם גוון צעיר. 

הפחיתי את רמות הסטרס

מתח יכול לגרום לעלייה בקורטיזול, הורמון הלחץ של הגוף, אשר מאיץ את ייצור השמן בתוך העור, וכתוצאה מכך העור שמן יותר. כדי להילחם בזה, קחו פסקי זמן מלוח הזמנים העמוס שלכן, ועיברו לפעילויות שמפחיתות מתח, כגון פעילות גופנית, מדיטציה, כתיבה יומן, קריאת ספר, או מפגש עם אנשים אהובים. כל דבר שמעלה חיוך על הפנים שלך יכול לעזור. 

טפחי עור הפנים לאחר פעילות גופנית

לא רק שפעילות גופנית משחררת אנדורפינים, היא גם מגרה את זרימת הדם על פני העור, מה שמפעיל את בלוטות החלב ומוביל לייצור חלב נוסף. למרות שזה יכול להועיל לבעלי עור יבש, זה יכול להיות בעייתי עבור אנשים עם עור שמן או מעורב.

אם אתם מנהלים אורח חיים פעיל, מומלץ להשתמש בתכשיר ניקוי על בסיס חומצה כדי להסיר שאריות זיעה לאחר אימון ולבצע מעקב עם משטר בקרת שמן כדי למנוע נקבוביות סתומות וגודש.

בחרי מוצרים ללא שמן

כאשר מתמודדים עם עור שמן, עדיף להימנע ממוצרי טיפוח על בסיס שמן מכיוון שהם עלולים לסתום נקבוביות ולהגדיל פגמים. בחירה במוצרים נטולי שומן, כגון חֵמָר, חומצה סליצילית, חומצה גליקולית ורטינול, יכולה לסייע בשליטה על השמנוניות ולשפר את מצב העור. בנוסף, שימוש במסכה סופגת שמן, כמו מסכת החֵמָר Super Facialist Salicylic Acid Clay, המכילה בוץ ים, חומצה סליצילית, ניאצין ושמן אבוקדו, יכולה לסייע בניקוי רעלים מהעור ולקדם נשימת עור בריאה.

טיפולים טבעיים

אם אין לכן מוצרי טיפוח בהישג יד, ישנם טיפולים טבעיות שתוכלו לנסות! נסי למרוח מלפפון עשיר בנוגדי חמצון על אזור ה-T כדי לכווץ נקבוביות ולהפחית את הפרשת השומן או השתמשי בנוזל של קקטוס האלוורה כדי להמיס עודפי שמן תוך הזנת רקמת העור.

 

אנו מקווים שהטיפים הללו עזרו לך לדעת היכן להתחיל כאשר מטפלים בעור השמן שלך. במיוחד כשחודשי הקיץ מתקרבים, את עלולה לגלות שהעור שלך הופך שמן ועמוס יותר. בחירת משטר הטיפוח המתאים ביותר לסוג העור שלך יוביל בסופו של דבר לעור בריא ושמח יותר.

 

Read more

הפכי ל'מומחית לעור הפנים שלך' ושפרי את שגרת טיפוח העור שלך

הפכי ל'מומחית לעור הפנים שלך' ושפרי את שגרת טיפוח העור שלך

אם התקציב שלכן מצומצם ואינכן יכולות להרשות לעצמכן טיפולי פנים מקצועיים מדי שבוע, אל תדאגו. אתן יכולות להיות המומחיות לעור הפנים שלכן. אתן יכולות להשיג את המטרה שלכן, ולהעניק לעצמכן עור פנים בריא וז...

לקרוא עוד