דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: 7 דרכים להשיג עור בריא יותר בן לילה

7 דרכים להשיג עור בריא יותר בן לילה
skin care routin

7 דרכים להשיג עור בריא יותר בן לילה

רוצה עור פנים במראה בריא יותר? ב-Super Facialist, אנחנו מכירים את הטיפים והטריקים הטובים ביותר כדי לעזור להשיג את זה...

  • ניקוי כפול
    אם עדיין לא שמעתם על ניקוי כפול, מדובר בשיטת טיפוח הכוללת שימוש בשני חומרי ניקוי שונים כדי להסיר ביעילות איפור, שמן ולכלוך מהעור. חומר הניקוי הראשון, בדרך כלל הוא שמן או באלם, המפרק את כל הזיהומים על פני העור, בעוד שחומר הניקוי השני, הוא ג'ל, קרם או קצף, המסיר את כל השאריות שנותרו.
    שילוב של ניקוי כפול בשגרת הטיפוח שלך יכול לעשות הבדל משמעותי במראה והתחושה של העור שלך. את יכולה גם לגוון, ולהחליף את חומר הניקוי השני בסקראב שיעניק חוויית פילינג. לא משנה באיזו גישה תנקטי, ניקוי כפול מבטיח שהפנים שלך תהיינה נקיות
    ומוכנות לספוג את כלל היתרונות של מוצרי הטיפוח האהובים עליך.
    נסו:   Super Facialist Vitamin C+ Cleansing Oil בשילוב עם  Salicylic Acid Cleansing Wash
  • שפע שינה הוא מפתח  להצלחה
    למרות שזה אולי נשמע נדוש אך הרעיון של "שנת יופי" הוא נכון. במהלך השינה, הכבד שלנו מנקה את הגוף באופן טבעי כדי להבטיח שהגוף שלנו, כולל העור שלנו, יתפקדו במיטבם. ניקוי הרעלים מהגוף מתבצע הכי טוב במהלך השינה.
    בעוד שמומחים מסוימים ממליצים לישון עד 10 שעות, אחרים מאמינים שהעקביות של דפוס השינה שלך חשובה יותר ממשך השינה. עם זאת, היעד הכללי הוא לישון לפחות שמונה שעות ולשאוף ללכת לישון לפני 23:00 בכל לילה.על ידי כך, את יכולה לזכות ביתרונות רבים, לרבות עור בריא יותר. 

  • גלו את המרכיבים הנכונים לסוג העור שלכם
    ניתן למצוא הצעות שונות לסוגי עור שונים, כגון חומצה סליצילית לעור שמן, חומצה היאלורונית לעור יבש, רטינול לעור בוגר וויטמין C לעור מתדלדל. נסי לשלב לפחות אחד מהמרכיבים האלה בשגרת הטיפוח שלך. הקפדי לחכות 6-8 שבועות עד שהמוצר יפעל לפני שתעריכי את יעילותו על העור שלך.
  • תאכלו ותשתו בריא!
    זה אולי נשמע מובן מאליו אבל התזונה שלך משחקת תפקיד עצום בבריאות העור שלך.
    שתיית 6-8 כוסות מים ביום היא המלצה נפוצה לבריאות טובה, אך האם ידעת שצריכת מזונות עשירים באומגה 3 יכולה גם להועיל לעור הפנים שלך? אומגה 3 הוא שומן בריא המסייע לגוף לספוג ויטמינים מרכזיים. בעוד שדגי ים הם המקור הנפוץ ביותר לאומגה 3, יש הרבה אפשרויות צמחוניות וטבעוניות זמינות, כולל זרעי פשתן, זרעי צ'יה, טופו, אבוקדו ואגוזי מלך. תזונה מאוזנת ועשירה בפירות וירקות חשובה גם לקידום עור בריא ולסילוק רעלים. לכן, שילוב מזונות אלה בתזונה שלך יכול לעזור לך להשיג עור בריא יותר ובריאות טובה יותר באופן כללי.
  • תמרחו תמיד חוסמי קרינה
    זה לא אומר למרוח חוסמי קרינה רק בקיץ. חשוב לעשות זאת גם בחורף. קרמי הלחות שלנו פותחו עם רכיבים מוכחים מדעית שאינם תמיד תואמים ל-SPF. לכן, אנו מעודדים את הלקוחות שלנו להשתמש בחוסמי קרינה בכול עת בה אתן נחשפות לשמש.
    לרכישה: Super Facialist Rosehip SPF 15 Day Cream
  • שטפו היטב את מברשות האיפור שלכן
    אתן חייבות לשטוף את מברשות האיפור שלכן אחת לשבוע. מברשת מלוכלכת עלולה לסתום את הנקבוביות שלכן, ולגרום להחמרה. אנו ממליצות לכן לעשות זאת אחת לשבוע. אולי ב"טקס יום שבת"?
    קרם לחות יומי הוא המפתח!

גם אם יש לך עור שמן, חשוב לא לדלג על מריחת קרם לחות לעור שלך מכיוון שעור שמן אינו אומר בהכרח שהעור שלך לח. קרמי לחות חיוניים בשמירה על הלחות הטבעית, שעלולה ללכת לאיבוד עקב גורמים חיצוניים. הם גם יוצרים מחסום הגנה על העור. קרמי לחות רבים מכילים מרכיבים שיכולים לעזור לשפר בעיות עור שונות. לכן, חיוני מאוד לכלול לחות בשגרת הטיפוח היומית שלך, ללא קשר לסוג העור שלך.
נסו: Super Facialist Hyaluronic Acid Firming Super Lift Day Cream  ליום ואת  Super Facialist Hyaluronic Acid Firming Super Lift Night Cream  ללילה

Read more

3 טיפים למזער את המראה של נקבוביות גדולות
oily skin

3 טיפים למזער את המראה של נקבוביות גדולות

האם ידעת שלמבוגר ממוצע יש כחמישה מיליון נקבוביות? במאמר זה, נחקור מהן נקבוביות ונספק טיפים כיצד להפחית את הנראות של תופעה כה מכוערת המודגשת בעור הפנים.  מהן נקבוביות? הנקבוביות הן פתחים קטנים וטבעי...

לקרוא עוד
הפכי ל'מומחית לעור הפנים שלך' ושפרי את שגרת טיפוח העור שלך

הפכי ל'מומחית לעור הפנים שלך' ושפרי את שגרת טיפוח העור שלך

אם התקציב שלכן מצומצם ואינכן יכולות להרשות לעצמכן טיפולי פנים מקצועיים מדי שבוע, אל תדאגו. אתן יכולות להיות המומחיות לעור הפנים שלכן. אתן יכולות להשיג את המטרה שלכן, ולהעניק לעצמכן עור פנים בריא וז...

לקרוא עוד