דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: 3 טיפים למזער את המראה של נקבוביות גדולות

3 טיפים למזער את המראה של נקבוביות גדולות
oily skin

3 טיפים למזער את המראה של נקבוביות גדולות

האם ידעת שלמבוגר ממוצע יש כחמישה מיליון נקבוביות? במאמר זה, נחקור מהן נקבוביות ונספק טיפים כיצד להפחית את הנראות של תופעה כה מכוערת המודגשת בעור הפנים. 

מהן נקבוביות?

הנקבוביות הן פתחים קטנים וטבעיים על פני העור, האחראים בעיקר להקל על צמיחת השיער ולאפשר שחרור חלב, שמן וזיעה. הנקבוביות הן חלק טבעי מהעור ובדרך כלל הן נראות רק תחת זכוכית מגדלת. חשוב לזכור שלמרות שאת עשויה להיות מודעת מאוד לנקבוביות שלך, הסובבים אותך כנראה לא מודעים להן כמוך. עם זאת, אם את מבקשת למזער את המראה שלהן, הטיפים הבאים עשויים להועיל.

מדוע הנקבוביות שלי כה מודגשות? 

כאשר הנקבוביות נסתמות, הן עלולות להיראות מוגדלות. זה בדרך כלל מופיע אצל אנשים עם עור שמן או עם פגמי עור, או עקב זיהום או שימוש מוגזם באיפור. גם גורמים אחרים כגון נזקי שמש וגנטיקה יכולים לשחק תפקיד בהדגשת הנקבוביות.

תקשיבי לטיפים שלנו, ותיפרדי לשלום מהנקבוביות המודגשות שלך.

מה יכול לעזור בהפחתת מראה הנקבוביות שלי?

  • קרצוף (סקראב, פילינג) עור הפנים.
    קרצוף עור הפנים יכול לעזור בהפחתת גודל הנקבוביות. עדיפות לסקראבים המכילים AHA או BHA כמרכיב מפתח הן לעור פנים שמן והן לנקבוביות מודגשות.
    קרצוף עור הפנים עם תכשירים המכילים חומצה סליצילית יהוו תוספת נהדרת לשגרת הטיפוח שלך. השילוב בין חומצה סליצילית לבין מיקרו-חלקיקים מתכלים יאפשרו פתיחה של הנקבוביות, ניקוי עמוק של העור, וקילוף תאי העור המתים.
    אם עור הפנים שלך שמן, מומלץ לבצע פילינג 1-3 פעמים בשבוע. יש להימנע משימוש יתר, כיוון שזה עלול לגרום לגירוי הנובע מכך שהתכשירים מסירים את כול השמנים הטבעיים החיוניים לעור.
  • רטינול
    מזה שנים רבות, רטינול הוא הבאז של תעשיית היופי, והוא ממשיך להיות פופולרי בשל יתרונות האנטי-אייג'ינג שלו ויכולתו לנקות עמוק את הנקבוביות, ולמזער את המראה שלהן. סדרת ה-Super Facialist Anti-Ageing שלנו כוללת רטינול כמרכיב מפתח, יחד עם תרכובות אחרות המגובות מדעית. עם זאת, חיוני לטפל במרכיב החזק הזה בזהירות. מחד גיסא, הרטינול יכול להועיל באופן משמעותי לעור הפנים, אך מאידך גיסא, שימוש ממושך בריכוזים גבוהים עלול לגרום לדילול העור ולגירוי. אנו ממליצים לנסות ולהשתמש בכמות קטנה, ולהגדיל את הכמות ושטח השימוש בהדרגה. בצורה זו העור יסתגל לרטינול, ולא יפתח גירוי. בנוסף, עדיף להשתמש ברטינול כטיפול, למרוח אותו במשך 6-8 שבועות מספר פעמים בשנה לקבלת תוצאות מיטביות.
  • מסכת פנים
    עודף שומנים בעור הפנים ונקבוביות טורדניות, מטופלות היטב על ידי מסכת פנים על בסיס חֵמָר. מסכת החֵמָר עטורת הפרסים שלנו, Salicylic Acid Pore Purifying Clay, תוכננה במיוחד להסרת עודפי שומנים מהעור ובמהירות. המסכה מכילה שילוב של בוץ ים סופג שומן, ניאצינמיד וחומצה סליצילית, הפועלים יחד כדי להעניק לעור תגובה טובה תוך דקות. 

זקוק למידע נוסף? הנה כמה טיפים וטריקים כלליים נוספים:

  • זה ממש חשוב למרוח SPF מדי יום. חשיפה לשמש עלולה לפגוע בנקבוביות ולגרום להגדלתן.
  • נסי לא לגעת בעור שלך מלבד בעת ביצוע שגרת הטיפוח שלך. הנקבוביות שלך עלולות להחמיר אם חיידקים יכנסו מקצות האצבעות פנימה לתוך הנקבוביות.
  • אם אתם נאבקים עם עודפי שומנים ונקבוביות סתומות, אולי שווה לנסות שמן ניקוי. למרות שזה אולי נשמע לא אינטואיטיבי, חומרי ניקוי על בסיס שמן יכולים להסיר עודפי שמנים ביעילות רבה יותר מאשר עמיתיהם על בסיס מים. לקבלת תוצאות אופטימליות, אנו ממליצים לך להשתמש בחומרי ניקוי עם ג'ל, קצף או מרקם קרמי כדי להסיר שאריות שומן מעור הפנים וכחלק משגרת הניקוי הכפול.
  • אם ניסיתם את השלבים שלעיל ועדיין מבחינים בנקבוביות מוגדלות, שיקלו להשתמש בקרם לחות נטול שמן, כגון Super Facialist Vitamin C Sleep & Reveal Night Cream שלנו, שיכול לעזור לאזן את ייצור השמן של העור.

Read more

כיצד לבחור את קרם היום המתאים לסוג העור שלך

כיצד לבחור את קרם היום המתאים לסוג העור שלך

עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות קשה לבחור את קרם היום המתאים ביותר לעור הפנים שלך. אבל, הבנת החשיבות של שלב זה בשגרת הטיפוח שלך יכולה להקל על ההחלטה. קרם יום משמש כמחסום בין העור שלך ל...

לקרוא עוד
7 דרכים להשיג עור בריא יותר בן לילה
skin care routin

7 דרכים להשיג עור בריא יותר בן לילה

רוצה עור פנים במראה בריא יותר? ב-Super Facialist, אנחנו מכירים את הטיפים והטריקים הטובים ביותר כדי לעזור להשיג את זה... ניקוי כפול אם עדיין לא שמעתם על ניקוי כפול, מדובר בשיטת טיפוח הכוללת שימוש ...

לקרוא עוד