דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: SOAP OPERA - קרב הסבונים - מוצק או נוזלי?

SOAP OPERA - קרב הסבונים - מוצק או נוזלי?
good life

SOAP OPERA - קרב הסבונים - מוצק או נוזלי?

קרב הסבונים - רבים שואלים אותי מה עדיף? סבון מוצק או נוזלי? ובכן אף שהתשובה הפשוטה ביותר היא "עניין של העדפה אישית", יש כמה נקודות מעניינות לשקול בבחירה ה'גורלית' הזו.
היסטוריה ומסורת:
הידעתם שהסבון המוצק הומצא כבר לפני למעלה מ-3000 שנה? אנשים הנוטים למסורת יעדיפו סבון מוצק - הדבר המוכר והידוע נתפס כבטוח יותר.
יעילות ופרקטיות:
להשתמש בסבון מוצק נדרשת יד אחת בלבד, בעוד שסבון נוזלי דורש פעולות של שתי   הידיים. בנוסף, בסבון מוצק קל יותר לשלוט בכמות הנצרכת בכל שימוש והן באזורי הגוף שבפועל קרצפנו (נקודה למחשבה..) .
תחושת ניקיון:
יש תחושה טובה יותר של ניקיון ורעננות לאחר הקרצוף עם סבון מוצק, בין אם במקלחת הבוקר להמרצת הדם או במקלחת הערב לאחר יום עבודה ארוך ומייגע.
עלויות:
הידעתם ש-60% מעלות סבון נוזלי היא עבור בקבוק הפלסטיק והמשאבה? עם סבון מוצק, אתם משלמים בעיקר על התוכן ולא על האריזה.
השפעה סביבתית:
סבון מוצק בדרך כלל ארוז בפיסת נייר פשוטה למחזור. לעומת זאת, מחזור בקבוק פלסטיק מורכב יותר. מי שמתחשב באיכות הסביבה עשוי להעדיף סבון מוצק.
יוקרה ומתנות:
סבון מוצק נחשב ליוקרתי יותר, עם מגוון אפשרויות הגשה. ניתן להשיגו בצורות, טקסטורות ואריזות מיוחדות. לדוגמה, סבונים בשיטת ייצור 'טריפל מיילד' ו/או בשילוב תוספות טבעיות או סבונים מעוצבים לאירועים מיוחדים.
בכן, מי לדעתכם מנצח בקרב הסבונים, המוצק או הנוזלי? ומדוע? שתפו בתגובות!

השארת תגובה

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Read more

winter self-care שיגרת חורף
anti stress

Self-Care מהדורת חורף - טיפים לימים טובים בחורף

שנת 2024 הגיעה בבשורת חורף קר ובמציאות ישראלית שאפשר לומר- מאתגרת במיוחד. הימים קצרים יותר, מזג האוויר קר יותר, והשמש פחות זורחת. זה יכול להוביל לתחושות של דכדוך, עייפות, וחוסר אנרגיה. אז איך בכל ז...

לקרוא עוד