דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: הדרך הטובה ביותר להסיר איפור, SPF ושאריות לא רצויות אחרות מעור הפנים

הדרך הטובה ביותר להסיר איפור, SPF ושאריות לא רצויות אחרות מעור הפנים

הדרך הטובה ביותר להסיר איפור, SPF ושאריות לא רצויות אחרות מעור הפנים

בעבר, שימוש במגבון איפור וסבון היו הפתרונות המומלצים להסרת איפור ומוצרי טיפוח אחרים מעור הפנים. ברם, שיטות אלו אינן מספיקות עוד. כעת חיוני לקיים שגרת ניקוי יסודית כדי להסיר ביעילות איפור, מקדם הגנה וקרמים.

שיטת הניקוי הכפול היא טכניקה פופולרית אשר פותחה על ידי מומחי טיפוח כמו Caroline Hirons שהוצגה לראשונה בשנת 2014. שיטה זו חוללה מהפכה בדרך שבה אנו מנקים את העור שלנו, והיא כוללת שני שלבים כדי להבטיח שכל הלכלוכים יוסרו מעור הפנים.

כדי לשלב ניקוי כפול בשגרת היומיום שלך, את צריכה תחילה להשתמש בתכשיר ניקוי על בסיס שמן כדי להמיס איפור, קרם הגנה ומוצרים אחרים. לאחר מכן, נעשה שימוש בתכשיר ניקוי על בסיס מים להסרת כל הזיהומים שנותרו ולניקוי עמוק של העור. שיטה דו-שלבית זו מבטיחה שעור הפנים שלך יתנקה היטב, ומאפשרת למוצרי הטיפוח האחרים שלך לעבוד בצורה יעילה יותר.

שלב 1: ניקוי ראשון

חיוני לקיים שגרת ניקוי מקיפה של עור הפנים, כדי להסיר ביעילות איפור, לכלוך, זיהומים, מקדם הגנה וקרמים שפותחו כדי לעמוד בפני נזקי הסביבה. אנו ממליצים להתחיל עם תכשיר על בסיס שמן או על בסיס באלם (balm) כדי לפרק זיהומים ולכלוכים ולהכין את עור הפנים לשלב השני. הבחירה בין באלם לבין שמן יכולה להיות מאתגרת, וההחלטה לרוב מתבססת על נוחות והעדפה אישית. 

יש לציין שלמרות שאין הבדל בין השניים, חווית השימוש בתכשיר על בסיס שמן, היא טובה וקלה יותר, החיסרון של תכשיר על בסיס שמן הוא – הסרתו. 

כדי להשתמש ולהסיר את שמן הניקוי בצורה יעילה ופשוטה, יש למרוח את השמן על מרכז הפנים, לעסות את עור הפנים כלפי חוץ תוך שימת דגש על עור הצוואר והלסת. לאחר מכן, שטפו את הידיים במים זורמים חמימים והמשיכו לעסות את הפנים כדי להפוך את שאריות השמן לתחליב לבנבן. לבסוף, השלימי את השלב הראשון של הניקוי, בשטיפת שאריות התכשיר עם מים חמים או מטלית לחה וחמה.

אנו ממליצים לנסות את תכשיר השמן שלנו Super Facialist Vitamin C+ Skin Renew Cleansing Oil, שהוא אופציה מצוינת למי שמנסה לשפר את זוהר עור הפנים ולהעלים זיהומים יומיומיים. תכשיר זה מועדף על ידי לקוחותינו מסיבות רבות, לרבות בשל נוחות השימוש, היעילות, הניחוח המרענן והמחיר המפתיע.

שלב 2: ניקוי שני

כדי להשיג תוצאות אופטימליות, חשוב שבשלב השני תשתמשי בתכשיר ניקוי ממוקד הנותן מענה לדאגות העור הספציפיות שלך. את יכולה לבחור אחד מתוך מגוון רחב של תכשירים שאנו פיתחנו, כולל תכשירי ניקוי על בסיס ג'ל לשליטה בעודף שומן, פורמולציות קרמיות לתוספת לחות, או תכשיר אקספוליאציה לשטיפה עם מיקרו סקראב עדין. 

הנה כמה מההמלצות שלנו ממגוון Super Facialist, המבוססות על סוג העור שלך:

 

Read more

פגוש את Charlotte Connoley המומחית שלנו לעור הפנים

פגוש את Charlotte Connoley המומחית שלנו לעור הפנים

אנו בהחלט נרגשים להציג בפניכם את מומחית העור שלנו, שרלוט קונולי, שתצטרף אלינו כדי לחלוק את הטיפים והטריקים המדהימים שלה. היא כאן כדי לעזור לעור שלך להיראות ולהרגיש במיטבו, והיא חמושה בעצות מומחים כ...

לקרוא עוד